Conversa cos veciños da Urbanización Isla Esmeralda do noso voceiro municipal.

Mañá ás 10h da mañá terá lugar na que estarán presentes representantes dos veciños da urbanización "Isla Esmeralda", dos técnicos do concello e dos grupos políticos locais. O BNG de Noia cree que os grupos políticos deben servir de altofalante para que os veciños podan expresar e denunciar os seus problemas. Por ista razón, o noso voceiro recibiu aos veciños co ánimo de manter unha conversa con eles e deste xeito facer posible que a súa voz sexa exposta para a toda a veciñanza.
Ler novas

O BNG de Noia segue a considerar prioritario a posta en valor das laudas gremiais e polo tanto pide a quen forme parte do novo grupo de goberno que traballe para o cumprimento do último anuncio por parte do Concello de Noia ao respecto.

Ler novas